Virágbolt

Címkék: virág gerilla kertész

2010.09.23. 11:06

 Nem oly'rég volt, hogy a virágbolt előtti kaspóból ellopták a virágot. Virágot lopni szerintem bocsánatos bűn - bár azt megértem, hogy nem jó érzés, ha elviszik fizetés nélkül a portékát, viszont egy virágboltos ezt beleszámítja. 

Egy darabig vártam, mikor kerül oda újabb növény, de csak az üres föld tátongott ott, néha egy-egy csokipapít, csikk került bele. Jó reklám egy virágboltnak, nem? Nem is értem, miért nem rakott ki újabb növényt, nem akadt a boltban olyan, amit nem sajnál?

Ezért aztán vasárnap éjjel szépen kivittem az egyik futómat, ami amúgy is kint lakott a gangon, és gerilla módon beleraktam az üres helyre. Kíváncsi voltam, mi történik vele, illetve arra is, most is kis levélkével üzennek-e, hogy bárki is voltál, köszi.

Hát nem. Viszont locsolják, tehát befogadták.

A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr752315274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Édes kis történet. Büszke vagyok Rád.
Vajon melyik virágbolt ez?