Tekerek hazafelé a Német utcán, ami tök sötét, a József utcáig nem működik a közvilágítás. 

Ott áll a Rendészet előtt három ember - mert hogy itt a közterület felügyelet központja -, cigiznek egyenruhában, odakanyarodok megkérdezni, bejelentették-e már, mert ha igen, akkor nem használom ismét az ELMŰ nonstop hibabejelentő részét - de a következők derültek ki a beszélgetésből:

- nem, nem jelentették be, mert most nem tudnak senkinek sem szólni, este van

- majd reggel szól a kisfőnöknek, ő meg intézkedik

- amúgy sem foglalkozik senki az ilyen bejelentésekkel, hiszen ilyen az ország

- a múltkor is bejelentették a Vízműveknek, hogy csőtörés van, és nem is is foglalkoztak vele

Itt azért kicsit elszakadt a cérnám, és mondtam, én szóltam be nekik egyik éjjel, hogy zubog a víz a Rákóczi téren a betonból, aztán szóltam a Vízműveknek, mert nekik is nonstop bejelentő vonaluk van a köztéri csőtörésre, és másnap délelőtt már meg is csinálták. Délutánra már friss aszfaltot rakták le, szóval ne vetítsen nekem. Nem kell ez a lepattintós duma, de tényleg. Kinek lenne a feladata az ilyenek bejelentése? Annak a közteresnek, aki kint van az utcán éjjel (19:00-07:00), és látja, nem?!

Nem. Nekik nem feladatuk az ilyeneket figyelni, vagy bejelenteni. Nekik a közrendet kell figyelni meg a köztisztaságot. Mást nem? Nem! Slussz.

Így aztán bejelentem ismét az ELMŰ felé én, és egy héten belül tutira megoldják - szakadt ki belőlem a végső keserűség, amire hangosan felkacagtak: jaa, egy héten belül, peeersze!

Pedig de. Csak így akkor nem értem, miért tartjuk őket, a közterület felügyelőket, ha nem a közterületet figyelik, nem az a dolguk. Így én is ellébecolgatok, elsétálgatok egy fizetésért, simán. Esőben nem mozdulnak gyalog, amúgy sem sok mindennel foglalkoznak, és akkor most meg kérik a maradék fővárosi területet is a kerületben...minek? A saját portájuk előtt nem figyelnek, nem intézkednek, nem teszik meg azt, amit bárki megtehet!

Sötét van! Nemcsak az utcán, a fejekben is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr611900169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igen, igen, de hogy merted őket, az URAKAT megzavarni cigizés közben?
@retekblog: lakossági fórumról jöttem haza, eléggé paprikás volt ott a hangulat a végén - így bátor voltam, mint a vak ló

:)
Az is viccesen hangzik, hogy ők a tisztasággal foglalkoznak...érdekesen teszik, nem látom az eredményét.
Jajj Lesley mikor veszed már tudomásul, hogy a közteresek csak azért vannak, hogy az ismeretséggel és védettséggel nem rendelkezőket büntessék.( Már tapasztalhattad, hogy amit szabad a Polláckon, a Bródy S. utcában azt nem szabad pl a Rökk sz. utcában.... ) A közvilágítás nem tartozik a közrendhez..
@Lesley: Miért volt paprikás a hangulat?
A köztisztasággal nem a Közterület-Felügyelet foglalkozik. Ők a birságolással foglalkoznak, ha szemetes egy közterület vagy a rossz helyen parkoló autókat bírságolják vagy kerékbilincsezik.... Szóval gittegyelet :) akár csak az összes önkormányzati és állami szerv.... a fejekben kellene fényt gyújtani és a 80-as évekből 'ottragadt' embereket pedig 'eltávolítani'. Hozzáállásbéli problémák vannak itt kérem szépen.....