Szülinap

Címkék: szülinap videó józsefváros

2009.11.07. 15:10

Józsefváros idén lett 232 éves. Pontosan ma. 

Az itt élők ugyan Szent Józsefről akarták elnevezni a területet, de Mária Teréziához már úgy érkezett a lakosság kérvénye, mintha a helyiek a császárnő fiáról, II. Józsefről szeretnék elnevezni városukat. Így hát, Mária Terézia az engedélyt a névváltoztatásra nagy örömmel megadta, és 1777. november 7-én megszületett Józsefváros, a mi ezerarcú városrészünk!

  

 via

A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr511507232

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Józsefvárosi audiovizuál 2009.11.10. 11:01:51

  A 8ker blogon futottam bele a kerület 232. születésnapjára készített videóba (a születésnap funky története is ide kívánkozik: „Az itt élők ugyan Szent Józsefről akarták elnevezni a területet, de Mária Teréziához már úgy érkezett a la...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekem is nagyon tetszik, köszönjük!
BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT JÓZSEFVÁROS!!!

A Horváth M. téri templomban volt valamikor az esküvőm, és Horváth M.téren /!/ lakott a drága nagymamikám és sokat laktam nála gyermekkoromban.
Szerettem a VIII. kerületet is! Különben VII. kerületben nőttem fel...:)
Nagyon jó kedvű videó lett, köszönjük. 9 éve itt dolgozom, 4 éve itt lakom, éljen sokáig Józsefváros, füle érjen bokáig neki és minden itt élő embernek, állatnak, növénynek!