Imre alkotásai

Címkék: utca hangulat kert körút józsefváros

2009.11.04. 13:50

Imre még mindig az utcán él. Bár egyre hidegebb van, nem adja fel, kitart a körúti helyén, ott is alszik, és végzi továbbra is dolgát: kertészkedik, takarít, csempéz.

A hideg ellen több réteg ruhát vesz fel - na de amúgy is bírja, tengerész volt - a fekhelyét pedig egy felfújható matrac adja. Tudod, a levegőben alszom, a levegő a legjobb szigetelés, nem fázok egy cseppet sem. 

A csempézés kapcsán büszkén mutatja új alkotásait: mozaikból kirakta a boltokat a járdaszegélyre. Jöttek a közteresek, és leszedették a gyros feliratot, és még megbüntették a görögöt ötvenezerre. Mi alapján? A többivel nem foglalkoztak! Na mindegy, leszedtem. A virágokat locsolgatja most is, büszkén mutatja a kövirózsát, amit nyár óta nevelget. A múlt héten megint elloptak két virágládát, beviszik a házba. Úgy tesznek, mintha az övék lenne, pedig én hoztam ide, ültettem tele. Mindent ellopnak.

Kertészkedését a kerületi lap is felfedezte, bár azt nem tudta kideríteni, hogy a szerkesztőségtől 100 méterre lakik. No comment.

 

A körút túloldalán, a Kiscsibész téri szökőkút romjait is tovább építi - bár a kertészek az ő virágait is kiszedték és elvitték. Azt mondták, az is az övék. Meg a szökőkút is, ne is csináljam tovább, mert nemsokára elbontják. Mondom, milyen szökőkút, ez halastó lesz, aranyhalakkal - akkor nem fog hozzányúlni senki!

Takarítást, járdasöprést már csak a meki előtt, meg a lakhelye környékén végez. Nem mer messzebb menni, mert lenyúlják a holmiját. Annyi cuccom van már, nem is tudom hová tenni. Valamelyik este is itt dolgozom, ammikor valaki letett egy fasza túrabakancsot, pont a méretem. Nem is láttam ki volt, megköszönni sem tudtam. De nézd meg, mennyi kajám van most is: kifli, paradicsom, Sport szelet, alma. Van itt minden, hoznak az emberek.

Szó volt arról is, hogy egy tanyára lemegy télire, de nem akarja félbehagyni a munkákat. Egyelőre bírja itt, és szereti is. Az emberek is őt, meg a munkáit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr691498286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Láttam a filmet, a páromnak is megmutattam. Elhűlt, nem hitte, hogy ilyen is van (alapvetően rosszindulatú a hajlékonyokkal szemben).
Becsülöm a fickót. Kívánom, hogy kitartson, legyen boldog a hátralévő élete.
Ott lakom nem messze, nap mint nap látom az embert és az alkotásait is, viszont a feliratokat eddig nem vettem észre. Talán nyáron kezdte a virágokkal, azt hittem, valami művész performance, mert az iparművészeti is közel van hozzánk. Aztán egyre gyanúsabb lett a pasi külleme. De én is azt mondom, hogy respect, ártani senkinek sem árt, jó, mondjuk kicsit sok a holnmija, de túlélhető, és az a röhej, hogy ugyanilyen kortárs alkotásokért más lehet, hogy súlyos adófizetői milliókat vesz fel.
Nem elég respektálni, valamit tenni is kéne az érdekében. Azoknak a hivatalos embereknek, akik meleg szobában, íróasztal mellett, szép fizetéssel (a közösből), szép végkielégítéssel (a kö-zösből)végzik a munkájukat. Ez lenne a dolguk, és nem is kevés.
Ehelyett elzavarják, kitaszítják a társadalomból. Nem azt mondom, hogy mindenkit ész nélkül támogassanak, de az ilyen, láthatóan többre érdemes, gondolkodó, értelmes, a megpróbáltatások ellenére erős lelkületű embert igenis kéne, mert értékes Ember. Akit érdekel, annak belinkelek egy videót Róla, egy vidéki ismerősömtől kaptam, akkor hallottam először Róla. Véleményét is ideírom.
"Szerintem jó fej a pasi, a hozzászólók a primók…. (Kivéve az ausztrál srácot)"
index.indavideo.hu/video/A_nagykorut_Don_Quijoteja
Ez a csávó megérdemelné a jobb életet. Kellene keresni neki valami fűthető sufnit.
sajnos, amit imre művel, az nem más, mint
p a r a s z t v a k í t á s.
már az indexes videónál is leírtam, de úgy tűnik, itt is meg kell ismételnem: imre éjszakánként
l o p n i j á r.
az én bringámmal egészen konkrétan rajtakaptuk. a házunkból az elmúlt hónapban eltűnt két másikkal nem, ezért azzal "csak" gyanúsítjuk.
kedves lesley, egyszer éjjel is meginterjúvolhatnád imrét, az enyveskezű csövest, rajongásod tárgyát, mondjuk úgy hajnali 3-4 között, olyankor ugyan merre munkálkodik?