pÓÓÓsta

Címkék: reklám posta levél

2009.01.21. 09:20

Olvasom a Homáron, hogy Szily ismét hasznosan tölti el az idejét Brüsszelben, tesz a fogyasztókért a maga módján: felnyomta a Postát, mert csak. Igen, a Magyar Posta megérdemli.

Erre egyik reggel mi fogad a postaládámban? Egy levél a Magyar Postától. Na, mondom, ez szép, megint kaptam valamit, amit eltörtek/téptek/kutyultak, és kérik, hogy a maradékért menjek be. Kiveszem, kibontom, volt benne egy szép levél, meg egy megcímzett válaszboríték.


 

Nézem, olvasom, és kiver a víz. Azt írják, kaptam novemberben egy képeslapot külföldről. Stimmt. Olaszországból. Így igaz. Bedobták a levélszekrénybe. Ez is helyes. De miért jegyzik ezt fel és ki jogosította őket az én adataim gyűjtésére? Kinek áll ez érdekében, ugye.

Kérnek továbbá egy választ arra vonakozóan, hogy meg vagyok-e elégedve a képeslap bedobásával. Mivan?? Persze, szépen be volt dobva, nem csúszott el, könnyen ki tudtam szedni. Nem volt gyűrött, koszos, maszatos - de ha követik, ezt ők is tudják!

Kérdik továbbá, hogy itthon voltam-e? Miért? Ha nem vagyok itthon, a postaláda akkor is a helyén van, bele lehet dobni bármit.

Mi értelme van ennek az egésznek? Talán olvasták Szily feljelentését, és úgy beszartak a várható kivizsgálástól, hogy gyorsan javítani akarnak? Bár úgy lenne!

Egyelőre azonban csak azt látom, hogy kutakodnak az adataimban.

A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr44892173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerintem ez okos dolog, szúrópróbaszerűen ellenőrzik a postást. Nálunk rendszeresen előfordul, hogy akkor se hozzák ki a csomagot, ha otthon vagyunk, csak a cetlit találom bedobva hogy mehetek érte a világ végére személyesen átvenni. (Nem beszélve arról hogy levél, csomag nemcsak útközben, hanem kézbesítés alatt is eltűnhet.)
Ha nem dobják be, akkor az a baj.
Ha bedobják, és utána érdeklődnek, hogy jól dobták-e be, akor meg az a baj.

Ejnye :-)

Adatvédelmileg az lett volna korrekt, ha a levélben közlik, hogy véletlenszerűen lett a leveled kiválasztva, és nem tárolják el a személyes adataidat. Ha már előzetesen a hozzájárulásodat elfelejtették kikérni.
Posta-ügyben engem az zavar a kerületben, hogy a Dankó utcából a Keleti Pályaudvar mögé kell kimennem az ajánlott leveleimért. Miért nem lehet átvenni a Múzeum körúton?