Mjuzik akárhány..

2013.10.02. 22:07

Önkínzásra hajlamos olvasóknak ajánlom csak, hogy az alábbi Határozatot elolvassa. Én kénytelen voltam, mint érintett, és most azért teszem közzé, mert ez év áprilisától Mjuzik sorozatban számoltam be itt a Hivatallal folytatott áldatlan küzdelemről. Nem vagyok jogtudós (nem is leszek), tehát nem ígérhetek most sem szakszerűséget, amidőn próbálom röviden összefoglalni, miért vegyül üröm az örömbe, az alábbi dokumentumot olvasván.

Utcazenélésre nyújtottam be területfoglalási engedély-kérelmet, amit az illetékes bizottság indoklás nélkül elutasított, még április 15-én. Ezt követően némi szünet következett, mert a határozatot nem kaptam kézhez, és így fellebbezni sem tudtam. Valamikor július végén, augusztus elején hozta a postás (ha lenne kedvem utána nézhetnék, de nincs), tehát TÖBBSZÖRÖSEN TÚLLÉPVE az előírt határidőt. Fellebbeztem - itt most mellőzöm az illetékkel kapcsolatos hercehurca-harcot -, s ugyanez a bizottság most helyt adott kérelmemnek, úgyszintén indoklás nélkül.

Tehát szeptember végétől zenélhetek a Téren. Ami körülbelül olyan, mintha halászati engedélyt kapnék egy leeresztett tóhoz. Kesztyűben ráadásul nehézkes gitározni, meglehet, jót tesz a városképnek egy zenélő hóember, ltán ez a megfontolás vezette a döntéshozókat. Bár inkább attól tartok, hogy nem volt semmilyen megfontolás. Érdektelenség-érzéketlenség volt, rutin volt, oda-nem-figyelés volt és persze szakszerűtlenség.

Nagyjából ugyanez mondható el a pár napja Pintér Sándor által, a Parlamentben benyújtott és nagy többséggel elfogadott törvényjavaslatról, ami tovább nyomorgatja az amúgy is nyomorultakat. Rendészeti, börtönnel, pénzbírsággal sújtható ügy lett abból, hogy valakinek nincs hol lehajtani a fejét. Ehhez képest az én ügyem  bagatell - hogy zeneileg fejezzem ki magam. De ha már zene, akkor legyen Baga -Tell Vilmos.(BTV -ami büntetés végrehajtásnak is értelmezhető)) Szabadsághősnek nem képzelem magam, de ha kapok hozzá jogi és erkölcsi támogatást, behajtanám a Hivatalon azt az elmaradt bevételt, amit a több hónapos késlekedésük okozott.

Hatarozat_rejto_gabor.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr425548217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kár, hogy benne van az ének + gitár.
Különben csatlakoztam volna hozzád. :)
Érdekes a Blaha aluljáróban minap is láttam egy hegedűs bácsit, aki játszott nagyon szépen és a rendőrök tőle 3 méterre álltak és mégsem zavarták el.