A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr654457172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sziasztok en is a 8keruletben lakom egy onkormanyzati hazban es elg sok lakber tartozasom van tavaly februarban jart le a berleti szerzodesunk es ez altal most jogcim nelkuli lakosok vagyunk de mar volt egy reszlet fizetesunk az onkormanyzatal amit telyesitetunk de meg is kikuldott a hatralek kezelesi osztaly egy levelet azzal nem tetunk a kovetelesnek eleget ezert felbontjak a reszlet fizetesi szerzodest es tovabbitjak az ugyvednek bementem a levelel egy holgyhoz es kerdeztem tole en hogy hat meg is ezt hogy gondoljak mire o azt valaszolta nekem hat o nem tudja adjak be egy masik reszletet es majd el dol hogy mi lesz kerdem en tisztara hulyenek nezzik az emberek es csak ugy ki hajigaljak oket kedvukre ja es meg azt nem is mondtam hogy ez egy bontasra varo haz volt es ilyeszgetetek hogy en ugy is megyek az utcara en nem kapok masikat de elentetben a tobbi haztarsamal hol ott masnak is van tartozasa vagy ez is csak pofara megy kinek segitunk es kinek nem nem ertem egyaltalan es most meg kiderult nem is bontjak