Madarat leltem

Címkék: madár körút józsefváros

2009.07.30. 16:29

 A körúton bringáztam hazafelé, amikor egy furán mozgó barna foltot láttam a járdán. Kíváncsiságom erősebb volt, mint éhségem, megálltam és megnéztem, mi mozog a bokorban.

Le is fotóztam gyorsan, aztán amikor fel akartam emelni, szárnyát bontva próbált menekülni - no nem nagyon, csak odébb totyogott. Amikor kézbevettem, élesen csivitelt, de hazahoztam. Csak nem hagyom ott, kóbor autók prédájául?

Azt sajnos nem tudom, milyen fajta, sárga csík van a szárnyán keresztben, de egyébként verébnek nézem. Max cinke. 

Itthon dobozt kapott - de rég csináltam ilyent utoljára, te jószagú málnabokor! - kilyukasztgattam oldalt, a tetejét, aztán bele egy rongy, kis víz, no meg a teknősömnek tartott rákdarabokból adtam neki. Meg volt illetődve nagyon, így egyelőre még nem mozdult meg, ahogy beletettem, úgy maradt.

Ha valakinek van ötlete, mit lehetne vele tenni, ne fogja vissza magát! Én nézegetem a netet, de nem találtam meg, csak hasonlót....

A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr851277936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez sztem tengelic
nem akarlak elkeseríteni, de ezt találtam róla: allatfigyelo.lapunk.hu/?modul=blog&a=29918

mindenesetre megpróbálhatod felnevelni : )
szerintem is tengelic. Egyszer nálam egy denevér járt pórul, amikor segíteni akartam neki.Az jó lecke volt...
Plusz érdekes, ha pl megzavarsz egy feketerigót, akkor halottnak tetteti magát, de nagyon jól csinálja. Arrébb mentem pár métert azon gondolkozván, hogy szegénnyel mi történhetett, mire felrepült mögülem.
Amúgy hogy áll a fióka?