A belvárosban élve tapasztaljuk kocsik által keltett szennyezéseket: por, füst, zaj. Ezek közül sokan nem is hallattak a legveszélyesebbnek mondott szálló porról, pár hónapja kezd beivódni a köztudatba. Sokan mégis úgy gondolják, autóval közlekedni a legjobb - sokan hangoztatják is ezt. Jó példa volt ez a lakossági fórumokon, ahol hevesen tiltakoztak a kialakítandó sétáló utcák ellen, védve a parkolóhelyeket, a "fontos útvonalakat". Nekik ajánlom ezt a filmet:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
A baj az, hogy erre a város vezetése nem készült fel. Eladták az összes P+R parkolókat, az összes üres telket ahol lehetett volna garázsokat építeni, elmaradt a körgyűrű megépítése. Sorolhatnám a BKV lerohasztását ami lehetetlené teszi, hogy az ember időben odaérjen valahova (a gyakori járat kimaradások, ott ahol 20/35 percenként jár a busz kiszámíthatlaná teszi a közlekedést). A rossz közbíztonság, hogy nincs rendőr az utcán, taxiba egyedül nem merek beülni...A tömegközlekedésen töltött idő elvesztegett időként jelentkezik nálam, a kocsiban tudok tanulni, hangoskönyvet hallgatni vagy éppen telefonon ügyintézni. De ha csak a Népligetbe vinném ki a kutyámat egy kicsit játszani sem mindegy, hogy 35-40 perc alatt érek ki (márha felférek a buszra) vagy 10 perc alatt ott vagyok (és ráadásul egyetlen kutya utálót sem kell végig hallgatnom). A környéken, nemhogy a kutyának nincs egy hely ahol labdázhatna, hanem ami borzatóbb, a gyerekeknek sincs.
A megoldást abban látnám ha valami egyesség lehetne a két illetve 3 (autós, gyalogos és biciklista) között.
Ha megtalálnánk azt pontot ahol mind 3 csoport érdeke találkozik és azt építenék ki, alkalmaznánk. Sajnos erre egyenlőre sok esélyt nem látok...
"Taxiba egyedül nem merek beülni"
Miért is?
Ha mégis, rögtön lehet híni a taxi társaságot, s bepanaszolni a sofőrt. A mai fuvaréhes világban kétszer is meggondolja, hogy elvessze-e az állását pár ezresért.
Utolsó kommentek