Ki az alkotó?

Címkék: hangulat graffiti

2009.04.19. 10:43

Grafitti. Erről mindenkinek a csúnya taggek jutnak az eszébe, ahol az a lényeg, hogy minél feltűnőbb helyen legyen, minél többször, mindenki lássa.

Az igazi művész inkább az eldugott, meglepő helyekre rakja ki, ahol esély van rá, hogy tovább megmarad. Bár nem feltétlenül.

Az alant megtekinthető képek Lonii Szigony utcai galériájából töltődtek be az oldalsávba, és látszanak is - ne feledjétek, az Indafotóra képek feltöltésekor a Józsefváros címkét adjátok hozzá - és annyira tetszettek, hogy nagyobb méretben is elétek tárom.

Na meg furdal a kíváncsiság, ki követte el ezeket? Tudtok róla valamit?

A Szigony utca és a Lósy Imre utca sarkánál, több üres telek egyikének (m)álló falán lehet megtalálni, ha a Baross utca felé megyünk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr611072748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekem van egy ötletem. A Palotanegyedben vettem észre pár hónapja jópofa - MKKP-szerű - plakátokat, meg aszfaltrajzokat, stb. Azokat ő csinálta: nemteg.blog.hu/ Szerintem ehhez is köze van.
www.flickr.com/photos/kormfox/

ő lesz az, egy iparművész lány azt hiszem

már én is írtam róla és vannak "tag" szerű dolgai is:

forrasbp.freeblog.hu/archives/2008/09/06/Kormfox_avagy_keresd_a_rokat/
Hát a legtöbb figura számomra gusztustalan, amorf. Nem jó rájuknézni.