Kiegészítés

Címkék: lego építkezés felújítás

2011.08.27. 11:41

 Itt a nyár, a kerületben több iskolát is felújítanak. A tanévnyitóra nagyjából mindenhol kész lesznek, de van olyan, ahol már most befejezték. Igaz, nem kellett sokat dolgozni, viszont annál látványosabb lett.

A Vas utcai kolosszális iskolát (tervezte Lajta Béla) vidámsággal töri meg a pár legoból készült tégla-pótlás.

Gyönyörű ,nem?

Kár, hogy nem én találtam ki. Legózni jó! :)

Többi kép erre.

Ezzel felkerülhetünk egy újabb térképre

Kíváncsi vagyok, hol bukkan fel a következő  hasonló alkotás - remélem, az is itt, Józsefvárosban, hiszen ez a város legszínesebb kerülete!

A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr543183451

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Visszacsat 2011.08.29. 14:16:04

Két múlt heti posztunkkal kapcsolatban is érkezett némi feedback tőletek, drága olvasók. Kezdjük időben közelebb. Gábor nem volt rest, és a vasárnapi posztunk (mely igazából nem is a mienk) nyomán elindult a VIII. kerületi Vas utcába, hogy szemrevétel...

Trackback: Legóval javított házfalak végre Budapesten is! 2011.08.28. 11:36:15

2009. májusában jónak láttam volna, ha Budapesten is feltűnnek, tavaly decemberben arról posztoltunk, hogy mindenhol van már, csak nálunk nincs. Most aztán végre megtört a jég: Budapesten is feltűntek legó-falpótlások.A 8ker blog képein és a 8. kerület...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ORSZÁGOS MEGMOZDULÁS! TALPRA MAGYAR!(Fidesz Banda elzavarás lesz?:) Idő 2011. szeptember 29. · 7:00 - 23:30 Helyszín Bp. Kossuth Tér
@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe:
gyurcsányt a népnek ! Még több kormányzati negyedet , és sukorót ! Szabadságot hagyónak !
Free Verók !
sziasztok, hasonlót korábban berlinben láttam:
www.panoramio.com/photo/23860970
sztem nagyon klassz h itt is kitalálta vki, és nagyon klassz, h a bródyban a téglákat is festik
Szerintem mostanra már el is lopták.
@Avantgarde Petyka:
Pro és kontra.

Amúgy tényleg gagyi.
Vas u. Gróf Széchenyi Kereskedelmi szakközép
Jó, és pont egy iskolánál, még jobb :-)
Jan Vormann találta ki vagy öt éve
Jah, az eredeti ötlet Vormané ( www.janvormann.com/ ), biztos valami lelkes hazai rajongója az elkövető. :D

Egyébként meg a hétkerben is volt valakinek egy hasonló akciója, csak ott nagyobb léptékben és lego helyett krétával:
streetartbp.hu/2010/09/23/szines-kretavaros/
Evol elektromos kapcsolószekrényeit is koppintják, itthon is. szerintem ciki, én nem tenném. persze ez magánvélemény.
@Big-Boy1: nyugi, senki nem bántja kedvenc nyóckeredet!
Szia! Az egyik képet a betettem a blogomba, természetesen linkkel és forrás megjelöléssel: upcy.blog.hu/2015/01/15/le_a_regi_korlatokkal_alkoss_szabadon
Köszönöm!