Patkányok Palotanegyedben

Címkék: szemét fantomház

2009.07.09. 10:12

Volt már róla szó, hogy a Szülészeti Klinikával szemben pusztuló Baross utca 40. szám milyen állapotban van - de csak romlik tovább. Beköltöztek hajléktalanok, összeszarták, szétverték, nagyon gáz, ahogy kinéz. Azt hittem, ezt nem lehet fokozni - na meg azt is, hogy a Hivatal intézkedik, elejét véve a további romlásnak - de durvább lett:

Szia Lesley,
képzeld, ma ebédidőben a Baross utcán sétálva a kolléganőmmel benéztünk a Baross 40 ajtaján tátongó lyukon. Bár ne tettük volna! Egy méretes patkány szemezett velünk a bűzös szeméthalmok tetején...
A téma az utcán hever.

Üdv: Szciklon

A patkányok mindenféle fertőzést terjesztenek - és alig 10-15 méterre az újszülöttek és transzplantáltaktól. Kár, hogy egy jó fotó nem készült, talán az cselekvésre bírná az illetékeseket...

A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr681235853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

illetékes látná hajajj .
Mai napig probléma pl a Golgota tér és környéke ( illegális szemét lerakás, kábítószerezés ( eldobált fecskendőkkel van tele)hajléktalanok)ezekre nem tudnak normális megoldást találni.
De ide sorolhatnám a Kálvária tér és környékét.
Király, patkányok...
Elég volt már nekem a nagy csótányinvázió pár éve. Akkor is bakancsban mentem ki a fürdőszobába éjjel. Minden villanykapcsolásnál szétnyílt a szőnyeg a fürdőben, pedig ott nem is volt :) Csak az a több tucat menekülő csótány. Asszem akkor lettem tömeggyilkos :) Ugráltam ahogy csak tudtam, tapostam amennyit értem wáááá,deszar volt. Pláne mikor reggel arra kelek,h a párnámon a szemembe néz egy kis rohadék :)
Persze nem sír a szám beljebb télleg gázabb a helyzet, csak nemtom télleg,h miért nem lehet valamit kezdeni azzal a rohadt házzal.
Nemzeti Örökségvédelmi Halálfasz? sztem a tulaj hagyja szétrohadni, mint a Király utcai esetében, h aztán megszűnjön a védettség...
Számos alkalommal elhangzott már, hogy a Baross u. 40. szám magántulajdon, és a tulajdonosnak természetesen be kell tartania a minimális higiéniai követelményeket. Közegészségügyi és járványügyi kérdésekben "a Hivatal" nem az ÖK, hanem az ÁNTSZ kerületi szerve - náluk kell megtenni a bejelentést.
Azt hiszem karácsony után történt, hogy egy szomszédom kihívta a bábolnásokat mert a 2. emeleti konyhájába benyitva szembe találta magát egy patkánnyal. A bábolnások megerősítették, hogy tényleg az volt, megfogták és elvitték. Én azóta izgulok, hogy mi lesz még?
@Percipán: Sajnos az ANTSZ se tesz semmit hiába jelentesz be valamit náluk.
Vajon megtette már valaki vagy csak füstölög mindenki? A naponta arra járók, akiknek nyilván sérti a jóérzékét, a bejegyzés írója vagy azok, akik találkoztak már ezekkel a hívatlan nagyvárosi vendégekkel...
Kemény. Sajnos több ilyen állapotú ház is áll a környéken ("palotanegyed", haha), pl. az upscale Horánszky-Krúdy sarkon is áll egy "patkányérett" lakatlan épület. Vegyük még hozzá a takarítás általános hiányát (mindenhol folyik a kutyapisi, ragad a kutyaszar), a 30 fokos meleget és kapunk egy igazi középkori higiéniás-miliőt. Lassan a kolerajárványon sem csodálkoznék olyan állapotok vannak.
Ott van amúgy 100m-es közelségben a SOTE Sebészeti Klinika is. Vajon a SOTE vezetői észlelték ezt a problémát? Talán az ő felszólalásuk-segélykérésük hatásos lehet... (?)
Hétfőn valaki már bejelentette és kedden voltak kint a bábolnások akik szerint borzasztó állapotokat találtak kint. "lekezelték" a területet.
tegnap éjjel én is láttam egyet. de a gyulai pál utcában.
terjeszkednek...
@mes: Szóltál a bábolnásoknak?