Meghekkelt plakátok

Címkék: reklám körút

2009.03.10. 10:12

Tegnap este hazafelé egy érdekes feliratot láttam a nagykörúti villanyos megállóban: egy régi, konyhai falvédőt imitáló ceruzarajzot applikált valaki a hirdetésre.

Láttunk már ilyet, szeretik vicces elemekkel feldobni a reklámokat - ez azonban nem a külső részre, az üvegre volt matricázva, hanem magára a plakátra ragasztották, belülről. Gyanús ez, nagyon gyanús....

Megnéztem a többi reklámtáblát is, mindegyiken volt ilyen. Látni, hogy az idei Nőnap egyfajta köszöntése - de hogy kerültek oda? Ki volt olyan bátor? Ez a modern-kori grafiti?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr98993119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Végül is nem is olyan nehéz - csak olyan kulcsot kell szerezni, amivel a keret kinyitható. Egyébként a Ferenciek terén is láttam már többször ilyesmit, ott inkább politikai, népnevelő üzenetek jelennek meg. Legutóbb egy görög utazási ajánlatra ragasztották rá, hogy nyaralj inkább itthon, mert azzal hazai munkahelyeket menthetsz meg.
igen, én is láttam, végig a körúton mindenhol kint volt, és mindenhol az üveg alatt. Mi a megoldás? amúgy jó és szellemes "népművészetnek" tartom ezt a kommunikációt.
a képen két nő van, ez valami leszbikus propaganda.
En is lattam ezt a varosban. Epp takaritotta valaki a buszmegallokat, lemosott mindent (bar kivulrol). Lehet, hogy csak nem volt kulcsa hozza, de nem vette ki oket... Pedig az van rairva a hirdetooszlopokra, hogy az illetektelen reklamokat a szokasos takaritas alkalmaval eltuntetik.