Átalakul a Mikszáth tér és a Krúdy utca - adta hírül a kerület lapja 2004 május 20. száma, címlapon. El is készült, mindenki örömére. A beruházás értéke meghaladta a 100 millió forintot. Nem sokkal előtte - 2002-ben - A Szabó Ervin tér, az Ötpacsirta utca és a Reviczky utca díszburkolataira pedig 380 millió forintot fordítottak.
Ennek is örült mindenki, főleg a környéken lakók. Nézzük, milyen állapotban vannak most:
A Szabó Ervin téren átjutni kész életveszély, annyi a mozgó darab. Többen - főleg magas sarkúban - a bokaficam, bokatörés veszélyét kockáztatták. Nappal még látni lehet a hibákat, de hamar sötétedik, olyankor hogyan veszik észre?
Laikus vagyok ezekhez, de ennyi pénzből nem kellene kicsit tovább bírnia? Vagy ha már megtörtént a baj, és így néz ki ahogy, nem kellene a javítását megkezdeni? Legalább egy figyelmeztetést vagy körbekerítést kirakni a veszélyes helyeken?
Ki vállalja a felelőséget, ha egy baleset történik itt?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
a szabó ervin előtt esőben a legjobb, ahogy elbillen a kocka egyik irányba, és kifröcsköli maga alól a vizet.
Javaslom érdeklődjenek a fotókon is látható autó tujadonosánál. Erős a gyanúm, hogy a jérdát nem 200-300 kilós laponkénti terhelésre tervezték. (ennyit okoz egy autó kereke)
Azt gondolom, óriási szégyen, hogy épp az Ötpacsirta utcában, a Magyar Építőművészek Szövetsége (amely többek között magában foglalja az építészkamarát is) székháza előtt valósult meg ilyen színvonalon a beruházás. Az pedig már további szegénységi bizonyítvány, hogy ezt el is tűrik azok, akik pedig léphetnének. A magyar jogrendszerben tökéletesen kidolgozott a kártérítési felelősség, a szerződésszegés pedig első blikkre megállapítható a nem megfelelő színvonalú teljesítés miatt.
Miről beszélünk tehát???
A legjobb a vakkerítésajtó! :D
A helynek nem a szar kivitelezés a problémája. Ez a kövezet ugyanis nem autóforgalomra és parkolásra van/volt tervezve eredendően. Voltak oszlopok amik meggátolták az ide parkolást, de azok szép sorjában eltűntek. Ha nem valami hétköznapi emberke parkol itt, akkor a Szabó Ervin téren levő vendéglátóhelyek töltik fel néha innen árúval magukat, ezért transporter típusú tonnás dögök szoktak itt néha állomásozni. Bénán lett megtervezve.
A Baross utca torkolata a Szabó Ervin térig (névtelen utcáig) egyébként kizárólag gyalogosforgalomnak lesz átadva a Kálvin tér átépítésével párhuzamosan. (A tervek szerint)
Utolsó kommentek