Az csak egy dolog, hogy a szép új önkormányzati honlap még mindig hiányos - többek között nem rakják fel a testületi és bizottsági ülések jegyzőkönyvét - de hogy a szocialista frakcióvezető honlapján meg elérhetőek, az több mint vicces.
De most nem is ez a lényeg, legalább elérhető, hiszen olyan príma dolgokat lehet találni, mint például a "Parkolási kérelmek elbírálása" című Városüzemeltetési Bizottság által tárgyalt anyag. Így sem túl sok a parkolóhely, az itt élők folyamatosan küzdenek az ide dolgozni vagy szórakozni járókkal - erre tessék, még a pártok sem hajlandóak fizetni. Meg az ide járó dolgozók se.
Pedig minden pénz számít ebben a költségvetési szigorral megvert, választási évvel tetézett sanyarú időben. Ha több milliót eltapsolnak idén reklámra, igazán vehetnének éves bérletet...
Miről beszélek? Erről:
Kapásból 38 hely. A többi kérelem zömében lakossági kérés, egy-egy helyet kértek - de a Sote is 137 helyet kért és kapott. A Klinikák - mindkét tömbje - metró mellett van, könnyedén el lehet jutni a munkahelyre.
Összesen 212 hely, ha jól számoltam.
Sok vagy nem sok? Szerintem fizessenek azok, akik kényelemből használják a kocsit, és nem a közért dolgozva járnak vele.
Te mit gondolsz?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
jajdejó lesz mikor a roma kultúr is bejelenti a 20 audira is az engedély igényét. még több közintézményt az utcába!
Ja persze!
www.origo.hu/auto/20100219-budapesti-tomegkozlekedes-elegseges.html
"Münchenben a legjobb a tömegközlekedés, Prága a negyedik, Budapest pedig a huszonegyedik azon a 23 európai várost felsorakoztató listán, amelyet a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) égisze alatt mûködõ EuroTest állított össze."
Biztos csak kényelemből járnak az emberek autóval...
A belvárosi részbe bárhová el lehet jutni tömegközlekedéssel. Csúcsidőben meg főleg.
Maradjunk annyiban, hogy okádék tömegközlekedés, baromi drágán, mindez P+R teljes hiányával fűszerezve, egy nagy vicc. Az egész rendszert pofátlan lehúzós pakolással akarják szabályozni...
2010 Magyarország!
Egyébként érdekes hatása lehet, ha a polgárok kikényszerítik az elektronikus információszabadságra, az önkormányzati dokumentumok meghatározott körének kötelező közzétételre vonatkozó törvény betartását. A politikusok nyilván hozzáférnek az előterjesztésekhez, amelyekről szavaznak, bár időnként nekik is csak közvetlenül előtte adják oda. A sajtóhírek és saját tapasztalat alapján is mondhatom, hogy a józsefvárosi előterjesztésekben és jegyzőkönyvekben kényes ügyekben többször előfordult több szövegváltozat. A jegyzővel szemben, aki a közzétételi törvényt évek óta megsérti, a saját főnöke is tehetetlen, legalábbis ezt sugalmazza a mindenkori polgármester stábja. Úgymond nincs ember a kerületben, aki a jegyzőt jogkövetésre tudná bírni. Ez az előterjesztés abból is ízelítő, milyen érdek lehet terjeszteni ezt a mítoszt.
És mi nem hiteles benne? Érdekes, hogy 23 városból 20 jobb értékelést kapott mint Budapest ugyanezen szervezet felmérése szerint.
Ez vajon mitől lehet? Csak nem kimentek a belvárosból és ott is megnézték, hogy mi a helyzet (veled ellentétben, aki valószínűleg sose jártál a belváron kívűl)?
Vagy úgy érted, hogy szerinted itt jobb a tömegközlekedés mint Münchenben vagy esetleg Bécsben?
Fejtsd már ki, hogy hol hibádzik ez a felmérés.
Se Fogorvostudományi kar Oktatási Centrum Orális Diganisztika,
SE Fogorvostudomyányi kar Gyermekfogászati és fogszabályozás: Szentkirályi u. 47.
összesen 45 db parkoló
SE Fogorvostudományi Kar Szak és továbbképzési titkárság: Űllói út 26.
6 db parkoló
SE Fogorvostudományi Kar Arc-Áll*Szájsebészeti Klinika: Mária utca 52.
33 db parkoló.
A Baross utca és a Mikszáth között tényleg nem fér el ennyi autó és akkor még a betegekről (országos ellátás) nem is beszéltünk. (igaz, hogy nekem már mondták: az igazi baj az, hogy a profeszor úr nem tud hol megállni, aki beteg az jöjjön BKV-val).
Az Üllői út a fővárosé, ott nem adnak engedélyt senkinek, igy az ottaniak valószinüleg a Máriában parkolnak, a többi 33-al együtt. Ha jól emlékszem ott még van egy Bőrgyógyászati Klinika is........
De komolyra fordítva a szót, én nem nagyon látok olyan részt az egész városban, ami ne lenne megközelíthető tömegközlekedéssel. Ráadásul éjszaka is. Szóval, én azt látom, nagyon jól be van hálózva a város - de maga a járműpark, a menetrend be nem tartása és egyes utasok kulturálatlansága az ami rossz.
Erre van egy külön blog, a BKVfigyelő; és mostanában derül ki, miért züllött így le a cég.
Ez a poszt viszont nem a BKV-ről szól, hanem az ingyenessé tett, kiváltságos parkolásról. Ha nem tetszik a BKV, lehet járni bringával - én is azt teszem, külső kerületekbe is, és gyorsabb, mint a BKV.
szovákiában mér 2 éve...nálunk áprilistól...
persze nem ellene vagyok a bringázásnak meg a tömegközlekedésnek...de a magyar parkolás egy vicc
pfff.
de a 37 másik se semmi
Na ez a kiváltság fog megszűnni mikor a jobbik eltörölteti...
továbbá a pofám beszakad hogy a fopótlásosak 32 helyet kérnek...azta kurva
még egy nőgyógyásznál esetleg megértem..bár azt se...
Aha. Azt hittem fizetésért dolgoznak. De ha rosszul tudom, akkor a javaslatom két esetre bontandó:
- Aki nem kér fizetést a köz-munkáért az adófizetők pénzéből, annak legyen ingyenes parkolás, a köz hálájának a jeléül.
- Aki viszont termelőmunkát folytat, az fizessen tetemes összeget belvárosi behajtási engedélyért, ami teljes egészében jóváírható az SZJA-ból, vállalkozások esetén esetleg a nyereségadóból.
Ha esetleg nem adózik annyit, mint amennyibe az engedély kerül, akkor joga van elgondolkozni a BKV használatán, főleg, ha jelentősen olcsóbb a bérlet mint a behajtási engedély.
Ha meg értékes munkát végez, jól keres, akkor az adókedvezménnyel ösztönözzünk e remek állapot fenntartására, és megkönnyítjük az adótermelő tevékenysége fenntartását a gyors és kényelmes közlekedés, parkolás biztosításával.
"Te mit gondolsz?"
www.sote.hu/intezetek/munkatarsak/?inst_id=253
És még mindig van az épület alatt mélygarázs.
A nem fogorvosi intézeteknek meg rendelkezésre áll a Szentkirályi-Baross-Mária-Üllői telek teljes udvara, ahol kártyás sorompós beléptető van, szemre kb 80-100 hely, betonra festett rendszámmal, illetve a Mária utca Baross felöli oldalán egy elkerített telek, ahova szintén csak engedélyjel hajthat be SOTE-s dolgozó.
Amúgy mindegyiknek kéne x hely a legközelebbi parkolóházban (meg még persze kéne x parkolóház és egy halom P+R, de most nem erről van szó) + 1 (max. 2) hely az esetleges vendégeknek, és csókolom.
bicaj bkv az vicc - lassú, bödös, szaros. csinaljanak parkolkat, csinálni! nem dumálni.aki dumál lelőni :) bumm
És nem értik, láthatóan nem értik a mindenkori önkormányzat politikusai, hogy baj lesz, ha nem csinálnak rendet a soraik között és a hivatalban...
Mi van, ha a jövő hónapban érkezik 1000 új kérelem? Bizonytalanul mondom, kérem, javítson ki, aki tud, hogy amennyiben az újabb, pontosan ezekkel az indokokkal operáló kérelmeket elutasítják, a kérelmező pedig úgy véli (mert mi mást véljen), hogy hátrányosan megkülönböztették, amiért valamiben különbözik a sikeres kérelmezőktől, akkor az egyenlő bánásmódról szóló törvény értelmében bizony eljárás fog indulni az önkormányzat ellen, és neki kell bizonyítani, hogy ugyanúgy bánt azokkal, akik ingyenességet kaptak, mint azokkal, akik nem kaptak ingyenességet.
Nem mintha az eljárás nem volna akkor is nagyon gáz, ha ebben hülyeséget mondtam.
Ezek után mondjuk ingyenessé lehet tenni a parkolást, amit legalább páran mindig előhoznak. Ez főleg nem azért izgalmas, mert nem volna az önkormányzatnak bevétele, hanem mert rövidesen teljesen kész volna a város.
"Te mit gondolsz?"
De a "Fidesz központi hivatalának" miért kell (6 percre az Astoria metrómegállótól, 4 percre a 7-es busztól)? Milyen Józsefváros számára közérdekű tevékenységet végeznek? Netán szociális alapon szorulnak rá, az autósaik?
Érdekelne az indoklásuk.
itt meg megy a hernyoskodas hogy hat kozerdek...
miert a fideszes emberkek nem kozerdeket latnak el? marpedig hogy a bubanatban nem? eppen hogy ok latjak el a kozerdeket, ennek ellenere nem kellene hogy kapjanak helyet egyaltalan, mert aki a mi penzunkon eloskodik az menjen BKV -val
belvarsoban autot tartani es hasznalni az Uri huncutsag, amit leirsz hogy mijjen jujj de sokat fizetsz azt PONTOSAN FIZETI A KULVAROSI IS
neked meg kb 30e + -t kellene fizetned, es akkor neked is jobb lenne, mert a sok hobbiautos eltakarodna a parkolohelyekrol
Inkább fizetne az ember a félórás keringés helyett. Az autót két esetben rühellem. Ha hátul kell ülnöm* (főleg középen), meg ha parkolóhelyért kell körözni.
*Ez gyakori, mert havi egy autós útért nem fogok kocsit venni.
Egyszerű egy fasz vagy te. Ezt akartad hallani? :)
@volánrulz:
Hogy szerintem hülyék a kedves nácijaid, az rendben van. De hogy szerinted is...
:)
Valamit mégiscsak kapsz te, ha mégis kifizeted ezt a rengeteg pénzt...
Én úgy érzem, hogy az autó semmiféle pluszt nem adna a bringához képest a belvárosban (sőt), ezért nem fizetek százezreket rá, ennyi pénzből elmegyek egy hétre Törökbe vagy Ciprusra, 5 csillagos all inclusive szállodába.
Szóval: me for prezident of nyócker!
Ha nekünk kell fizetni, akkor az gáz, és üldözendő és alkotmányellenes, ha másnak, akkor az jó és szükséges..
Furcsa.
Gondolom a józsefvárosi (ide az összes belső kerület, sőt, sokszor még a külsőbb kerületek, pl. Kispest vagy Budafok is behelyettesíthető) kerületi rendezési tervekben már szerepel, hogy a helyi lakosság parkolási igényeit lakásonként 1-2 gépjárműre hogyan oldják meg közterület igénybevétele nélkül. Mert erre volt ám 20 év...
Tudomásul kell venni, hogy napjaink tömegközlekedési eszköze Budapesten az autó! Parkolóházakat és -alagsorokat kell építeni, természetesen elfogadható áron, a behajtást meg kurvára megvámolni. Ne jöjjön be senki a belkerületekbe, csak az, aki ide tartozik, vagy itt dolga van. A Semmelweiss igényei szerintem jogosak, nem tudom, milyen alapon várnátok el, hogy egészségügyi dolgozók a lassanként auschwitzi vonatokhoz hasonlító metrókon mászkáljanak, ahol a vírusos fertőzéseknek alighanem a 90 %-a terjed, nem tűnik jó ötletnek.
A politikusok viszont eridjenek a halál retkes faszára.
A belvárosi lakosoknak pedig végre kezdjék el megoldani a parkolását, mert az nem módi, hogy csak közterületen tárolják az autójukat. Lehet bontani meg építeni. Ráfér a belvárosra...
amugy jogod van garazst epiteni!!!
ott laksz nagy berhazban? nem gond, banyaszati technologiaval ala lehet epiteni teremgarazst, miert nem teszed meg? EHHEZ JOGOD VAN
hat nem az a csoro nagyarcu ottlako fizeti az iparuzesi adot, hanem a fodrasz, raadasul a fodrasz napjaban 8 kuncsaftot lezavar, mindegyik kuncsaft 1 - 1 orat tolt ott el es kb 40-60e Ft -t hoz a fodrasznak
most akkor mi is a kerdes, hogy egy nagypofaju ottlakonak legyen parkolohelye, vagy inkabb 8 fizeto kuncsaftnak?
hat persze hogy a fodraszuzlet is igenyelhet!!!
viszont ha a fodrasz es az osszes ugyfele kap parkolohelyet, akkor ne feledkezzunk el az oromlanyokrol, hat ok aztan tuttira keresnek...
Ugyanezt a "közérdek" meg "méltányosság" baromságot szívjuk BKV-nál, MÁV-nál, stb. Hogy a nyugdíjas meg a diák utazzon olcsóbban, meg a roki parkoljon ingyen.
NEM! Az ő utaztatási, parkolási költségei is pont ugyanannyiba kerülnek, ha az épp aktuális kormány meg jótékonykodni akar, akkor támogassa a bérletvásárlást meg a parkolást személyi adatbázisa alapján, de ne kötelezzen társaságokat/cégeket veszteséges üzemre.
@Plumper: Érdekes, ha akarok, mindig meg tudok állni ingyen és szabályosan, nem kell dzsungelharcot vívni...
Jogos, hogy a klinika dolgozóinak legyen hova parkolni. De:
1. A Szentkirályi utcai épület alatt e célból van mélygarázs, szemben meg egy k nagy telek 100 férőhellyel.
2. Miért igényel egy titkárság 6 helyet, amikor a munkatársak száma 3. (akiknek egyébként is ott van a mélygarázs)
ott van kint bekasmegyer(full P+R), vagy ujpest varoskapu(half P+R)
rakd le ott es akkor tenyleg P+R -nek lehet nevezni
meg jo hogy nem a Klark Adam teren akarod lerakni hogy hat majd felsiklozol a Varba :)
tudom te nem P+R -t irtal sehol de amire neked szukseged van az a P+R
amugy a terezvarosi hulegyerek pogarmesteren rohogok aki P+R -t akart berakni a metro vonalara :)))
pl. Koztarsasag ter HAHAHAHAH
elmondom en mi a P+R, 4es metrot tovabbvinni a korvasutsorig es ott csinalni egy hatalmas nagy parkolot, onnan Bosnyak -> Hungaria -> Keleti, azaz 3 megallo es a Keletinel vagy a kulvarosbol, na az lenne az igazi P+R
hol van üres telek a Szentkirályi utcában?
A Transzplantációs klinika igy oldotta meg:
@www.egycseppfigyelem.hu/newsdrops/egy-csepp-hirek/sajat-parkolok-a-sote-transzplantacios-klinikajan
Igaz, ez nem a dolgozókról szól....
(Azért ott, mert máshol önkormányzati képviselő vagy hivatalnok, hiába kértük százszor, nem vállal web2 nyilvánosságot.)
Amikor arra járok, főleg a József körúton igyekszem helyet keresni. Ha nem megy, akkor épp ezt az utcát szoktam használni. Mondjuk este mindig macerásabb, napközben a parkolási díj miatt mindig van hely. ;) A másik szokott helyem a Baross utca, bár ott kevés helyen lehet szabályosan megállni.
A Rökk környéke most az építkezések és az átalakított forgalmi rend miatt gázos. Persze milyen jó lenne, ha végre az egyik 100 éves ház helyén (persze több szinten, nem foghíjparkolóként) a azok környékbeliek is elhelyezhetnék a járműveiket, akik a teljesen érthető gyalogosítás miatt már nem tudnak rendesen várakozni. Lehet, hogy egy olyan parkolónak értelmes, piaci árat lehetne szabni - persze a lakossági és/vagy intézményi parkolás közterületről történő kiszorítása jegyében. Mi történne, ha mondjuk 50 parkolót egyben meg tudna rendelni a SOTE megfelelő önkormányzati hozzájárulással. Lehet, hogy 50 parkoló első körben néhány háztömbnek elég lenne? Esetleg eladhatók lennének továbbiak is ugyanott a környékbeliek egy részének? (Logikusan a befektetést keresők fogják azokat vásárolni.)
Egyébként a SE ott lenne a Szabó Ervin téren lévő parkolóház, ott bérelhetnének helyet, nincs messze..és ahogy látom olyan üres, hogy hirdetik...
www.hirszerzo.hu/cikk.ki_hamisithatta_meg_a_parkolok_adatait_.142214.html
Azzal szembesültem hogy a parkolás mostmár lakásra és nem főre szól.. ami elég rossz mert a családban van autó és nekem is ezzel dolgozok, fizetem az adót, a benzint a kocsi után mindent és nincs adóságom, és mégsem tudok reggel aludni ha szabadságon vagyok mert mennem kell és dobhatok az órába 8-kor, számomra elfogadhatatlan és mélyen felháborit, hogy sem szolgátatlás sem tisztaságot nem kapunk érte. 70.000 forintot kéne kifizetnem 1 összegben miből honnan??... Nem tudok sehol panasszal és törvénymódosítás kérelmével élni.ezzel belekényszerítenek, hogy fizessek vagy jön a bünti! Valaki ha tudna segíteni azt megköszönném márcsak az autosok nevében is...
ez tényleg szívás lesz mert hiába bérelsz pl garázst, kipakolni csak úgy tudsz ha fizetsz. Ez nagyon gáz, de hát az önkormányzat szerint ez egyetemi negyed és ott biciklisek laknak nem autósok:)
Döbbenetes videó:
Amikor érdeklődnek, a fideszestől, hogy miért nem látták a kártyát tulajdonló mozgássérült édesanyját, komolyan válaszol:
www.youtube.com/watch?v=ypPDS6hmfak
Utolsó kommentek