Elég sokszor leírtam és elmondtam, hogy egyformán nem szeretem a pártokat - legyen szó akár a rendszerváltó nagyokról, vagy az időnként felbukkanó kicsikről. A pártpolitikával is hasonlóan vagyok.

Most azonban kivételt teszek - van az a pénz, amiért változtat az ember az elvein! ;) Illetve nem is a pénz, hanem úgy egyben az egész, a felajánlott dolgok visszautasíthatatlanok: örök élet+101 év (csak nekem!), ingyen sör, munka nélkül pénz....Mindent nem sorolhatok fel, hiszen egyéni megállípodás alapján kapok pár dolgot - mint a +101 évet - de nagyon megéri. Éppen ezért ki is ülök a napokban a Blahára a Főpolgármester Jelölt Úr számára kopogtató cetliket gyűjteni - bár nem tudom, ilyen tömeggel hogyan fogok megbirkózni.

Fontos, hogy helyesen kitöltve hozzátok el, ezzel is hozzájárulva szép fővárosunk felvirágoztatásához - na meg nektek is jó lesz. Talán.

 

Így kell kitölteni.

 

Jelölő szervezet: Kétfarkú Kutya Kulturális Közhasznú Egyesület

Jelölteink:

  • Budapesti főpolgármester: Victora Zsolt
  • VII. kerületi polgármester: Mogács Dániel

 

Ha esetleg úgy érzed, hogy aktívan részt vennél e ragyogó párt felívelésében, jelentkezz itt. Segítséged nem marad megtorlás hála nélkül!

Ui: igazából megzsaroltak

A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr112237057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.