Őszinteség

Címkék: egészség bolt enni

2010.08.08. 11:42

 Ma, amikor több adalékanyag van az ételben, mint igazi tápláló összetevő, igazán öröm látni egy üzeletet, amely felvállalja, hogy ott nem élelmiszert, hanem annak látszó valamiket lehet kapni.

Ebben benne van az is, hogy reklamálni nem nagyon lehet, a bejáratnál figyelmeztetnek, hogy mire számíthatsz. Ha mégis tápláló étket szeretnél, javaslom a Tudatos Vásárlók videóit.

A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr872205635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak nem a Rákóczin a 8ker felöli oldalon lévő bolt?
A feliratnak semmi köze az élelmiszerek milyenségéhez és evvel kapcsolatban az őszinteséghez. Magának az üzletnek a besorolását írták ki. Sajnos nem különleges...
Ez inkább azt jelenti: az árukészlet nagy része élelmiszer, de lehet mást is kapni pl csavar, szeg, tisztítószeregyéb más jellegű áru.

Neked a vasbolt mit jelent?
Nem értem. Vagy de.
Viszont akkor nem vicces.
jajj most a cikk írója tetteti, vagy tényleg ennyire buta???
Az üzlet az nem lehet élelmiszer jellegű. Az üzletet ugyanis nem lehet megenni, míg az élelmisztert viszont de. Az üzlet az legfeljebb épület jellegű lehet. Vagy miből épült ez? Mézeskalácsból? Nem úgy néz ki.
Ja és ezért a zöld piros blogdizájnért a Posta perelni fog!
a kajával baj van amit megeszünk
ezzel foglalkozzon már valaki
@bütyök:
jaj most tényleg ennyire nincs humorérzéked, vagy tetteted? :-o
A Posta szerintem előbb kézbesítsen, majd utána lehet aggályoskodni.
Nekem is olyan érzetem van egy átlagos élelmiszerboltban, hogy 90% gagyi party-szájbüdösítő, a 10% csak az élelmiszer és étel, melyek többnyire szintén az átverés miatt léteznek. És még csak nem is voltam ínyenc, bio vagy különleges igényű.
jó ez, fegyvernek látszó tárgy is van, amiről tudjuk, hogy az...ez olyan "jellegű" bolt...az is..élelmiszerüzlet...a komcsik csak "jellegűek"..de azok is...
A boltban inkabb a jomunkas termekeket lehet kapni.
Lasd.: sor, zsebraketa, kifli, zsemle, tej, parizsi.
A hülyék pedig hülyék és azok is maradnak.
Ennyi fapofát kommentelni... omfg

Szerintem ebben a boltban tuti lehet kapni "vodka ízesítésû alkoholos ital"-t ^^
Az senkit nem zavar, hogy helyesen "élelmiszer-jellegű" lenne?

Mert engem kurvára.
ja ez olyasmi, mint a teszkós "tengerész szeszesital"
Én meg mit láttam ma? "Júlia kínai üzlet". Biztos sok kínai nő viseli ezt a nevet...
@Sir Galahad:

maradjunk a témánál.

kínai JELLEGÚ üzlet.
ezt a boltot vágom, a 99 -es buszról láttam párszor .....
szerintem annak aki ott vásárol tökmindegy mi a felirat, csak legyen rakéta. a bolt mellet ugyis lövik a hernyót
A linkelt videó egy vicc. Csak azt nem sikerült elmondani benne, hogy nekünk embereknek miért számít bármit is, hogy hogy tartották a tyúkot. Tököm televan a biosznobkaja istenítésével.
ez valami standard duma, már sok bolton láttam. elsőre én is elvigyorodtam, annyira kretén szöveg.
Szerintem nagyon jó, több szempontból is. Mivel sokáig laktam (nem éltem) a krerületben, ezért értem a célzást.
Tehát: embernek látszó egyének(főként cigányok, és csöves alkoholisták) , pénz jellegű szeméttel fizetnek az árunak látszó szarokért. Mindezzel csak az a bajom, hogy a vásárló jellegű élősködők segélyét, az én valódi adómból finanszírozzák.

ÁMEN
@Álmos: Miért számít?
1. Jobb az íze a szabadtartásban nevelt baromfinak. Persze ha szerinted ugyanolyan, akkor nem szóltam.
2. Emberek vagyunk tehát lennie kellene nekünk olyasminek, hogy empatikus képesség. Tehát beleérzünk abba, hogy mi sem éreznénk hasonló helyzetben jól magunkat, tehát valószínűleg a csirke sem érzi jól magát. Ha már az a sorsa, hogy élelmiszerként tekintünk rá és meg fogjuk ölni, akkor a képességeinkhez képest a lehető legjobb ellátást igyekezzünk biztosítani neki.
@Sparhelt:
1. Én nem érzek különbséget.
2. Nem hiszem, hogy az empátiának ki kéne terjednie a csirkékre.