Takarítógépek

Címkék: tisztaság köztér

2009.04.07. 10:24

No lám, itt a tavasz, előbújnak a...takarítógépek! Merthogy van a kerületnek, néha látja is valaki őket, időnként dolgozni is, csak a munka nyomát nem nagyon.

Az alábbi képeket Tomix küldte egy rövid levél kíséretében, ha ilyet vagy hasonlót láttok, küldjétek bátran!

Sziasztok!

Egy olyan élményben volt részem, hogy kénytelen vagyok megosztani veletek: egy működő takarítógépet láttam a Blahán hétfő délelőtt, úgy 11 magasságában. Pörgött, cikázott a járókelők között, óriási port kavarva. Vajon honnan került elő? Szerencsére le tudtam fotózni, így elhiszitek nekem.

:)

Üdv: Tomix


A bejegyzés trackback címe:

https://8ker.blog.hu/api/trackback/id/tr421050888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát.. rá van írva, hogy bérelhetô! Esetleg élményturizmus? P.l "egy nap köztisztaságisként". Szerintem a vidámparki dodzsemet azért lenyomja :)
Kár, hogy bizonyos "mocskot" ez kis gép nem tud fel(el)takarítani.
Én ma a Baross u. - Körút kereszteződésben láttam. Ezzel remélhetőleg nem a kézierős takarítást akarják kiváltani (van olyan egyáltalán?:) ), csikket, egyéb kisebb szemetet nem hiszem, hogy hatékonyan be lehetne így gyűjteni...